Ja, då sitter man ännu en dag på Lernia i ...

Ja, då sitter man ännu en dag på Lernia i skövde och trökar! Just nu e jag allmänt vansinnig på word. Skulle ctrl+S men slant av knappen och gled in på ett ctrl+W så allt jobb jag gjort den senaste timmen bara försvann!!! Tro psykbrytet som pågick i min skalle... ryggen har förövrigt packat ihop igen... Så inte nog med att man e värsta psycho idag så går man som ett retard oxå!!! Kul! Men när skolan e slut för dagen så blir det fika med underbaraste sussie och viggo-liten! Det blir mys. Nu ska jag halta ner till mega och kräva lite kärlek! Kram på sig


Kommentarer
Postat av: FanaTica

Ofyfan va de e trökigt när allt försvinner!

Vince hälsar^^

2011-02-02 @ 13:26:33
URL: http://fanatica.blogg.se/
Postat av: Hanna

lät inte kul du! men alltså.. vad är en klipp och klistra kurs? :)

2011-02-02 @ 16:48:26
URL: http://nyckels.blogspot.com
Postat av: Super

:Fanatica



Åhh, krama lillsnutten från mig!

Hoppas ni har det bra. ;)

2011-02-14 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0