God morgon!

Då var frukosten avklarad.
Skall bara hälla i mig en kopp kaffe oxå! E ju så gott me kaffe efter frukost!
Sen blir det gym, stallet, lunch med min babe, fika med Carro och sen blir det mys med Viggo-liten!
Mycket på schemat idag! =)
Var på mitt första Aerobics-pass igår. Det var faktiskt ganska roligt!
Lite krångligt att hänga med hela tiden dock.
Tur det finns speglar så man ser hur ograciöst man klampar omkring... NOT!!
I morgon blir det Box ist. Mer min grej faktiskt!
Så skönt att Theres börjat gymma på Actic så man har lite sällskap! ;)
E väldigt nyfiken på nya kanal 11!
Mycke bra serier... Glee, SOA etc.
Tur man börjar en 18 veckors kurs på måndag så man slipper bli sittandes framför tv:n!!! =)
Ha en mysdag!

Kommentarer
Postat av: emma

Fan va gött med göra! ;-) Vad är det för kurs? Är så sugen på att göra nåt nu så det är löjligt nästan...

2011-01-19 @ 10:09:50
URL: http://emmahjartaper.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, vad för kurs? :)

2011-01-19 @ 22:21:40
URL: http://nyckels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0