Ja då va gymmet avklarat iaf. Jäklar va d...

Ja då va gymmet avklarat iaf. Jäklar va det tog emot att gå dit men det e ju så skönt när man väl är där!! Var en kille som gick samma maskiner lite innan mig... Stönade, tog i för kung och fosterland, tuggade tuggummi och gick mest och spände hela tiden, ni vet en så där i mc hammer byxor som man trodde var utdöda vid det här laget! Jag tänkte att det var ju typiskt, få gå och ta bort massa vikter och känna mig extra svag men det roliga var att han hade ju knappt nån vikt på! Jag fick ju plussa på efter honom och jag e ju ganska svag. Ja... Skenet bedrar ibland! Roligt. Nu blir det dusch och sen pannkakor! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0