kommentarer!

Förut har ju kommentarerna "ploppat" upp när man fått en ny! Men det gör dem inte längre.... Så för er som skrivit en kommentar och inte fått svar...
det var inte så att jag dissat er men jag hitta dem först idag!

Idag tog vi sovmorgon länge. Spelade lite tv-spel och åkte ut till pållen en sväng. Det var jättemysig för min Mega, och Sussie och Viggo-liten följde med oxå! Vi matade hästarna, letade älgar och traktorer i skogen, klättrade upp för den farliga stegen till loftet osv. Himlans mysigt!

Sen när vi kom hem så bytte jag om och åkte med theres till gymmet.
Hade tänkt att vila kroppen idag, men det får jag göra en annan dag.. =)
Nu har vi ätit Fajitas och jäser på soffan, kollar på "28 days later" på 11:an! Fasen va jag gillar den kanalen! Massor bra serier och filmer!
Fast jag borde väl kanske börja läsa den där boken som skall läsas för kursen jag går! Verkar som att jag e förföljd av att bli tvungen att läsa massa böcker jag inte vill... Kurs litteratur e ju en sak men en bok man inte har nåt intresse av... kul!
Jaja.. bara att göra!

Och för er som undra så e det bara en sån där klippa och klistra kurs genom Lernia! Skönt med rutiner om inte annat! =)

Ha en underbar vecka mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0