Yoga!

I går var jag på yoga för första gången. Klart man testat förut hemma, lite på skojj men inte på riktigt liksom!
Shiiit va jobbigt det var! Det gör ju ont inne i kroppen idag! =)
Men det var väldigt skön träning!

I torsdags fick en av min brors bästa vänner reda på att hon har en cysta i huvudet... 24 år gammal och sökt för värk, tinnitus, yrsel, känsel-nedsättning, domningar etc. sen mars förra året! Fy fan!!!

I söndags dog min mormors bästa vän.
Dom åt lunch varje dag ihop och tog hand om varandra.
Doris hette hon. Doris brukade lägga håret på mormor, dom åkte ofta på resor ihop.
Nu e mormor alldeles ensam i Ulricehamn. Smått dement oxå!
Man blir ju orolig för henne... tycker så synd om henne... Vackraste mormor!

Började "kurs" igår!
Lite sådär "klipp och klistra" genom arbetsförmedlingen!
Vi har lekt lekar i två dar... kul att det e 15 veckor kvar då!
Känns som att man kan göra roligare saker hemma...
Fast det e ju skönt med rutiner igen!

I lördags var vi ett gäng flickor hemma hos theres. Åt tacos, drack vin, dansade lite och sjöng oss hesa i kör!
Hihi.. Roligt!
Sen var vi på barnkalas för gulligaste Viggo-liten i söndags.
Hela 2 år är han nu! =) Stora pojken!

Ska iväg till gymmet nu tänkte jag!
Så skönt att jag koomit igång med det igen.
Tack Theres för att du hjälper mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0