Helgen!

Oj jisses vilken helg det varit!
I fredags slutade jag jobbet kl 16.00 och åkte relativt direkt till stallet. Sen var det bara hem och göra sig ren och någorlunda vacker. Det var ju middagsdags på Harrys med härligt sällskap!
Jimmy & Jimmy från Motala var ju i stan för lite tatuering hos Mega. Och så kom Mr. P och vackra Johanna oxå.
Det var tänkt som en middag, en öl eller två och sen hemdags. Men det blev en tokrolig helkväll med dans, sång och ton av skratt! =)

Mega skulle upp för jobb på lördagen och ställde sig i duschen för att vakna 08.30... Då plingar vår lite "specielle" granne Nicklas på och ville bara uppmärksamma oss om att vi hade vatten som stod och rann... Han e ju lite söt men kanske inte 08.45 en lördags morgon. =) Sen tog jag det ganska chill medans Mega jobbade, gick sen ner för lite brunch på stan vid 13.00. Det var Mega, Jimmy & Jimmy, Johan o Sussie O lille Viggo-bus, Sen dök även Svärföräldrarna upp.
Efter det blev det en tur på byn där vi träffade på familjen Victor, som även följde med till studion en stund.
Kvällen avslutades hos Johan och Sussie, med familjen Victor och Tacos, tre kilo fruktsallad o glass. Supermys! Gör vi om snart tycker jag.

Idag myste vi länge i sängen.
Åkte sen till stallet, kom hem och åt lite kina-mat.
Så myste vi lite till innan Mega gav sig av till Stockholm för en vecka på YOU. Jag tar tåget dit fredag kväll eftersom vi ska på RAISE AGAINST på lördag. Förhoppningsvis får jag fixat håret oxå... Keep your fingers crossed pls!!!

Nu har jag varit på gymmet och bokstavligen kört skiten ur mig.
Kände mig nämligen lite så här förut...
E helt död nu... Det blir nog badkaret resten av kvällen! =)

Måste bara säga att min underbara, fantastiska, skitsnygga Babe e det bästa som finns!!! Love him to bits!

Ha det bäst nu, mina kära vänner!!! =)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0