STORY Hotel i stockholm. We like! Då lider...

img_0580 (MMS)

STORY Hotel i stockholm. We like! Då lider denna stockholmstripp mot sitt slut. Har haft det jättemysigt. I går hängde vi på YOU och jag hade äran att träffa ett gäng jättemysiga människor! :) alltid kul. Fick klippt mig oxå vilket var behövligt. Tyvär hann vi inte med färgning men flickorna i salongen sa att det var tydligen senaste hårmode med utväxt och att inne-flickorna i sthlm får håret färgat så. Hahaha... OKEEEEEEJ! Skulle gått på Rise against igår men vi sket i det. Blev lite drinkar och skvaller i baren och massa mys på hotellet ist. Vilket var hur gött som helst för själen! Konsert har man ju vart på förr lixom... ;) Nu dricker vi lite kaffe och packar ihop oss för avgång mot danderyd. Skall äntlligen få träffa min bror m. Familj. Deras äldsta dotter Isabella är ju min guddotter. Har inte träffat dom sen i sommras, Mys mys! Ha det gott nu, mina kära! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mys gumman! Nu måste vi ses snart! Kaffe å massa tjöt, eller kanske klämma in hamburgaren =) Massa kramar!!

2011-03-20 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0