Utmanad....

Då har man blivit utmanad av Snyggaste Hanna!

5 sanningar om mig!


1. Jag älskar allt som innehåller socker!! Det e som knark för mig. Får cravings så jag blir arg ibland.


2. Har börjat utveckla någon slags närhetsfobi! Gillar inte när folk tar i mig, står för nära etc. Har nästan helt slutat krama vänner när man träffas och sånt. Lite knäppt, jag veeeet! ;)


3. Precis som Hanna så gillar jag att vara ensam. Hänga hemma, gymma, luncha på jobbet... Göra vad man vill, hur som helst. Så gött! Jag har verkligen blivit sämst på att höra av mig till vänner. Tack för att ni finns där ändå och ringer och säger till mig att "nu jäklarns e det dags å ses"!


4. Jag är Världens bästa bilförare och alla andra är heeeeelt värdelösa(Det kan komma ganska många fula ord ur min mun när jag kör), Hahahahaha!!!


5. Jag är jätteavundsjuk på min sambo! Han är så jäkla grym på allt! + att han kan äta vad som helst utan att få ont i magen eller gå upp i vikt. Love him <3


Sådär, då utmanar jag Anna, Marcus, Lena och Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0